środa, 2 lipca 2014

FUTURA PARK NA PLUSIE

imageimage

Na pierwszy ogień idzie Futura Park.
Kilka dni temu wybraliśmy się na wystawę klocków lego. Dzieć jeszcze za mały, żeby się zachwycić, więc tylko sobie spankał w foteliku, my natomiast biegaliśmy jak oszalali od gabloty do gabloty, nosy przyklejając do szyb i szturchając się co jakiś czas pokazywaliśmy sobie palcami różne wspaniałości. Zajęło nam to dobre 1,5h więc dość mocno zgłodnieliśmy. Zjedliśmy na szybko w jednej z restauracji centrum handlowego i przyszła też kolej na dziecko. Tu nie musieliśmy zbyt długo szukać - w Futura Park są aż trzy osobne pokoje dla matki z dzieckiem. Mieści się w nich wygodny fotel do karmienia, nad nim przewijak, umywalka i toaleta oraz sporej wielkości wózek :) - zdjęcia prezentuję powyżej. Na spokojnie mogłam nakarmić bobasa, a pan tatuś w tym czasie rozsadowił się z kindlem na sofach. Naprawdę warto się tu wybrać na większe zakupy z dzieckiem - oszczędzimy sobie stresu i nerwów.

2 komentarze:

  1. Który to pokoik taki fajny? Bo ja byłam w tym na dole naprzeciw wejścia do Pepco i, żeby rozłożyć przewijak, musiałam wyprowadzić wózek. Przy wózku w środku z trudem przecisnęłam się do fotela, żeby nakarmić młodego, no i co chwilę ktoś mi się tam dobijał. 2m2 koszmarku, choć trzeba przyznać, że czysto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja tego na dole nie zauważyłam. Byliśmy na górze i tam właśnie są trzy pokoje w różnych miejscach, bardzo wygodne - wypróbujesz następnym razem.

      Usuń